FerMun 2018

2018fermun2 2018fermun3
2018fermun4 2018fermun5

To σχολείο μας  συμμετείχε με απόλυτη επιτυχία στο Διεθνές Συνέδριο που οργανώθηκε απ’ το Σχολείο Ferney-Voltaire της Γαλλίας (FERMUN). Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στη Γενεύη, στις εγκαταστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού για την Πνευματική Ιδιοκτησία, από τις 10  έως τις 12 Ιανουαρίου 2018, με γενικό θέμα «Η ατζέντα του 2030 για την αειφόρο ανάπτυξη, η προώθηση της καινοτομίας και της πνευματικής ιδιοκτησίας».

Οι  μαθητές- διπλωμάτες,  Βoγιατζή Δήμητρα,  Θεοχαρίδου Σοφία,  Μπουζιώτη Ελένη, Μπρόβα Μαριαλένα, Νιβουρλή Δέσποινα, Σαλαμώτα Ελευθερία, Σαράφης Γιώργος, Στρατή Μαρία, Παπακωνσταντίνου Λίνα, Τσικούρης Μιχαήλ-Αγγελος και  Χατζηχρήστου Μυρτώ, ως εκπρόσωποι  της Αυστραλίας , μετά από ενδελεχή έρευνα και ενημέρωση για τα φλέγοντα ζητήματα των επιτροπών τους καθώς και για τις θέσεις της χώρας τους  πάνω σ’ αυτά, συνέταξαν αναφορές  και πρότειναν συναινετικές λύσεις με τη μορφή ψηφισμάτων, που σέβονται τις θεμελιώδεις αρχές του Ο.Η.Ε. Επίσης είχαν την ευκαιρία, κατά τη διάρκεια της τελετής έναρξης, να συνομιλήσουν με την μόνιμη αντιπρόσωπο της πρεσβείας της χώρας μας στην Γενεύη, κα Αννα Κόρκα.

FerMun 2017

2017fermun4 2017fermun3 2017fermun2 2017fermun1

To σχολείο μας συμμετείχε με απόλυτη επιτυχία στο Διεθνές Συνέδριο που οργανώθηκε απ’ το Σχολείο Ferney-Voltaire της Γαλλίας (FERMUN). Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στη Γενεύη, στις εγκαταστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού για την Πνευματική Ιδιοκτησία, από τις 10 έως τις 13 Ιανουαρίου 2017, με γενικό θέμα «Η πνευματική ιδιοκτησία και ο ρόλος της στην ανάπτυξη».

Οι μαθητές- διπλωμάτες, Βασιλειάδου Χρύσα, Γιώρτσου Ιωάννα, Καμαργιάννη Νάνσυ, Λαζαρίδου Ελίζα, Μπαλάση Υρώ, Σαράφης Γιώργος, Σεργετζής Δημήτρης και Τζώτζα Αιμιλία, ως εκπρόσωποι της Τουρκίας και της Ακτής Ελεφαντοστού , μετά από ενδελεχή έρευνα σε γαλλόφωνες, κυρίως, πηγές πληροφόρησης, ενημερώθηκαν για τα φλέγοντα ζητήματα των επιτροπών τους καθώς και για τις θέσεις των χωρών ή των οργανισμών τους πάνω σ’ αυτά, συνέταξαν αναφορές προτείνοντας τρόπους επίλυσης των προβλημάτων, για να προτείνουν, στο τέλος, συναινετικές λύσεις με τη μορφή ψηφισμάτων που σέβονται τις θεμελιώδεις αρχές του Ο.Η.Ε.

Σελίδα 2 από 2

Copyright © 2024 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί | created by Τίκβα Χριστίνα

Search